De inboedel op laten halen in Drachten? We doen dat in allerlei verschillende situaties, dus kunnen u daar goed mee van dienst zijn. Vindt u het bijvoorbeeld belangrijk dat we snel langskomen? We zijn vaak al binnen 48 uur beschikbaar. Bovendien geven we vooraf aan wat de kosten zullen zijn en is het natuurlijk mogelijk om de woning grondig schoon te laten maken of in ieder geval bezemschoon op te leveren.
Dus bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor het laten ophalen van de inboedel? Is er sprake van een overlijden, ging het om overlast of een andere situatie? Dankzij onze jarenlange ervaring hebben we het allemaal al een keer voorbij zien komen, waardoor we u er goed mee van dienst kunnen zijn.
Bij overlijden en overlast
Is er een dierbare komen te overlijden en moet de inboedel in Drachten nog worden opgehaald? We begrijpen dat u dit graag zo snel mogelijk wilt laten doen, bijvoorbeeld om de woning klaar te maken voor de verkoop of voor de teruggave aan de verhuurder. Tegelijkertijd gaan we daar zorgvuldig mee om, bijvoorbeeld door dierbare spullen veilig te stellen en bovendien goed te kijken naar wat er nog een tweede leven zou kunnen krijgen.
En is er in andere situaties bijvoorbeeld sprake geweest van overlast, waardoor iemand de woning uit is gezet? Er blijft inboedel achter. Wij helpen door die inboedel op te halen in Drachten, zonder dat u daar zelf mee aan de slag hoeft. Dat scheelt een hoop tijd en moeite, en biedt mogelijkheden als het gaat om een grote woning of een appartement met bijvoorbeeld een smalle galerij. Wij weten wat er moet gebeuren, gaan daar mee aan de slag en helpen op die manier de inboedel op te halen in Drachten en omgeving.
Wat zijn de kosten?
Benieuwd naar de kosten om de inboedel op te laten halen in Drachten? We brengen altijd een offerte op maat uit. Dat neemt niet weg dat we natuurlijk een inschatting kunnen maken. Dit zijn de belangrijke factoren die bepalen waar u ongeveer aan moet denken:
- Grootte van de woning
Gaat het om een grote woning, een kleiner appartement of iets er tussenin? We kijken goed naar de afmetingen van de woning, net als naar de hoeveelheid meubels en andere spullen die erin staan. - Eventueel tweede leven
Wat is er nog geschikt voor een tweede leven en is het eventueel mogelijk een deel van de inboedel te verkopen? Een taxateur kijkt mee, om aan te geven of we korting kunnen aanbieden in ruil voor de waarde van wat er staat. - Container voor de deur
Moet er een container komen om de meubels en spullen af te kunnen voeren? We nemen dat mee in de berekening van de kosten, zodat u vooraf goed weet waar u aan toe bent en niet voor verrassingen komt te staan. - Vloer en grof huisafval
Wilt u ook meteen de vloer laten afvoeren en is er sprake van ander grof huisafval? Als u de inboedel laat ophalen in Drachten kunnen we dat meteen meenemen, om de woning weer netjes en leeg op te leveren. - Woning of flat
Gaat het om een woning op de begane grond of een flat op een hogere verdieping? En is er een lift aanwezig of moeten we via de trap? Het zijn factoren aan de hand waarvan we de kosten voor het laten ophalen van de inboedel in Drachten berekenen.
Inboedel op laten halen Drachten
Wilt u de inboedel op laten halen in Drachten? We zijn u daar graag mee van dienst. Dat doen we aan de hand van de volgende stappen:
- Waardevolle spullen veiligstellen
Gaat het om een overlijden van een dierbare of is er op een andere manier sprake van waardevolle spullen? We stellen ze veilig, om te voorkomen dat die zomaar verloren gaan. - Vaststellen van tweede leven
Zijn de meubels of andere spullen nog geschikt voor een tweede leven? We proberen het te verkopen of doneren het aan een van de goede doelen waarmee we samenwerken. - Overige spullen afvoeren
De rest van de spullen voeren we af, bijvoorbeeld met een container voor de deur. Dat geldt ook voor de vloer en eventueel grof huisafval dat er nog aanwezig is. - Herstel-, schilder- en kluswerkzaamheden
Moeten er meteen herstel-, schilder- en kluswerkzaamheden plaatsvinden? Geen probleem, ook die pakken we meteen op.